E-commerce
Přes Biano loni lidé nakoupili nábytek za 1,7 miliardy. Expanduje do další země a mění strategii
Být obyčejným tržištěm nábytku a dekorací už Bianu nestačí. Mění svou strategii a buduje komunitu uživatelů, kteří se na něj budou vracet častěji.
Český startup zpracuje milion vrácených objednávek z e-shopů. S PPL nyní ulehčí vratky z celé Evropy
Startup Retino pro e-shopy automatizuje proces reklamací a vratek. Kontroluje už desetinu českého e-commerce trhu.
Wolt rozbíhá expresní doručení do 30 minut. Služba je i pro obchody, které nejsou v jeho aplikaci
Obdobnou službu na trhu již nabízí hráči jako DoDo, Messenger nebo Liftago. Wolt jim chce konkurovat hlavně rychlostí, prvním partnerem je Slevomat.
Firmy v Česku stále více sdílejí výdejní boxy. DPD do své sítě zapojilo přes tisíc AlzaBoxů
Výdejní boxy jsou tak trochu český fenomén. Podle průzkumu DPD jsme v Evropě v jejich využívání na druhém místě za Francií.
Ikona konzumu se rozšiřuje. Primark jde do Brna, Bratislavy a dokonce i na internet
V Brně by irský řetězec měl prodejnu otevřít do konce roku, ve stejné době spustí pilotně i e-shop ve Velké Británii. Slováci se dočkají…
Aby to zvládla i moje máma. Český nástroj ulehčuje e-shopům marketing, reklamu nakliká za ně
Tanganica nabízí e-shopům možnost nastavit marketingové kampaně na jeden klik. Po roce a půl toho využívá už 500 internetových obchodů.
Český zákazník je rozmazlený, říká Ondřej Klega z eRockets. Ale i díky tomu e-shopy po krizi porostou
„Rozvolnění v roce 2021 se do e-commerce zapíše černým písmem,“ komentuje aktuální dění mezi online obchody Ondřej Klega.
Komunikují e-shopy slevy férově? Hlídač shopů kontroluje, jestli obchody nebalamutí zákazníky
EU definovala, jak se mají počítat slevy. V Česku ještě novela zákona nebyla schválená, obchodníky už ale ověřuje nástroj Hlídač shopů.
Komerční banka pokračuje ve startupovém tažení. Do českého Lemonera vkládá přes 300 milionů
Lemonero už profinancovalo stovky milionů stovkám e-shopů a dále roste. Jen v prvním kvartálu poskytlo více financí než za celý minulý rok.
Glami vyrostlo na miliardového hráče. Chceme být Spotify pro módu, říká jeho šéf Tomáš Hodboď
Začalo jako katalog módy, teď se chce české Glami působící ve 14 zemích stát místem pro její objevování. Inspirací mu je i streamovací služba.
Mall Group má po prodeji Polákům nového šéfa. Ziskovost byznysu v jeho prioritách není
Jana Hanuše střídá Jakub Střeštík. Soustředit se chce na rozšiřování vlastního i partnerského prodeje a integraci s platformou Allegro.
Facebook je jiný, než zvenčí vypadá, říká jeho bývalý český manažer. Zevnitř vidíte, že mu na lidech záleží
Zkušenosti ze Zuckerbergovy firmy využije Josef Buryan v českém e-shopu se zdravou výživou Aktin, kam nastupuje jako šéf marketingu.
Vyhodnotí vaše klikání a nabídne lepší produkty. Český projekt zlepšuje personalizaci e-shopů
Projekt Zoe.ai vznikl jako spin-off z konzultační společnosti, na trhu teď chce prorazit díky schopnosti doporučovat produkty v reálném čase.
Mallpay loni umožnilo odložit platby za zboží v hodnotě 300 milionů. Pod křídly ČSOB chystá změny
Chytrou platební kartu od Mallpay využívá 15 tisíc Čechů a takzvané odložené platby umožňuje přes 9 tisíc e-shopů. V létě se popáté přejmenuje.
Skrz.cz loni zprostředkovalo dovolené za 600 milionů. Teď už vyhlíží silně se rozbíhající sezónu
Navzdory pandemii platforma Skrz rostla a udržela se na černé nule. Transformaci z vyhledávače slev na vyhledávač dovolených utvrzuje změnou loga.