E-commerce
O testování produktů je zájem. Startup Evy Čejkové s investicí od Heureky zažil rekordní rok
Firmy si podle zakladatelky uvědomily význam kvalitních a objektivních recenzí. I díky tomu se Testuj.to přetočilo do zisku.
Slovenský e-shop Dedoles požádal o ochranu před věřiteli. Nedokázal naplnit ambiciózní očekávání
E-shop s veselou módou chtěl letos navýšit tržby z loňských 2,2 miliardy na dvojnásobek. Narazil na propad trhu způsobený válkou a inflací.
Voděodolný papír používají vojáci i námořníci. Jeho prodeje v českém e-shopu rostou o stovky procent
Historie značky Rite in the Rain sahá sto let nazpět. V Americe je pověstná, Evropa se s ní seznamuje. Dobrodruzi ji však znají.
Medvědí tlapy plné peněz i oříšků. Grizly.cz si letos sáhne na 600 milionů a chroupat učí i Maďary
Zatímco v roce 2019 obchod Dominika Píchala utržil 290 milionů, loni to bylo 410 milionů a letos chce vyrůst o dalších aspoň 40 procent.
Online platby táhnou. Platební bránu Shoptet Pay za tři měsíce od uvedení využily dvě tisícovky e-shopů
Podle šéfa Shoptet Pay Ondřeje Bubna vlastní platební brána předčila očekávání. Jiná řešení se na taková čísla dostávají i několik let.
200 milionů e-mailů měsíčně a 59 milionů v tržbách. Český Ecomail si z loňska udělal rekordní rok
Platforma na odesílání e-mailů pomáhá e-shopům automatizovat kampaně. Její zprávy už putují do 160 zemí světa.
Česko-slovenské virtuální zrcadlo využívá 6 000 e-shopů na celém světě. Každý rok zdvojnásobí tržby
„Trh si takzvaná try-on řešení osvojoval pomaleji, než jsme odhadovali,“ přiznávají zakladatelé Virtooalu. Pandemie ale jejich byznys nakopla.
Vyhledávání na e-shopu chytré jako na Googlu. Český nástroj s ním zaujal i Nespresso
Startup Persoo dokáže zefektivnit vyhledávání na e-shopech. Nespresso zvažuje, že by jeho řešení využilo ve všech 80 zemích, kde působí.
Datart má nejspokojenější zákazníky. Protože řešíme ty, které jsme naštvali, říká ředitel
Prodejce elektroniky Datart, vlajková loď skupiny HP Tronic, se v české e-commerce vypracoval na pozici dvojky před Mall Group.
Díky českému startupu může i malý e-shop čelit Alze. Jeho umělá inteligence řeší zásoby i prodej
Inventoro radší e-shopům, jaké mají mít zásoby, aby se jim vyplatily, ale zároveň aby měly co prodávat. Nyní získává už druhou investici.
Internetová skupina Mall Group vydržela v černých číslech jen rok. S WeDo loni prodělala půl miliardy
Další velkou ztrátu Mall Group oznámil její nový majitel. Tím je polské Allegro, na jehož padající cenu akcií mohou doplatit i čeští investoři.
Zabalit Evropu do ovčí vlny. Zakladatel Ovečkárny vybudoval e-shop z nuly, teď vyhlíží miliardu
„Jsme komunita, tvoříme segment. Nejsme ani výrobce, ani obchod,“ popisuje Martin Bernátek budování stamilionového byznysu.
Ceny ojetých aut rostou, zájem o ně však neklesá. České Carvago i díky expanzi utržilo stovky milionů
Průměrná cena vozu mladšího pěti let prodaného přes Carvago se ze 499 tisíc korun vyšplhala na 676 tisíc. Roste zájem o alternativní pohony.
Tvůrce e-shopů Shopsys uzavřel s téměř 100 miliony rekordní rok a po osmnácti letech změnil ředitele
„E-commerce si po dvou extrémně nadstandardních letech prochází složitým obdobím. Krátkodobě to přinese řadu výzev,“ očekává Matěj Kapošváry.
Košík.cz se vrací na Moravu. Nikdo ale neví, v jaké je ztrátová firma Havrlanta a Křetínského kondici
Popularita online supermarketů rychle stoupá. Rostou Rohlik.cz i Tesco, ale zda se daří držet tempo také Košíku, není známo.