Tvůrce populárního Chameleon Run Ján Ilavský pracuje na novém titulu pro virtuální realitu
Čechoslovák Ján Ilavský se po úspěchu mobilní hry Chameleon Run pustil do dalšího ambiciózního projektu se svým pražským vývojářským týmem Hyperbolic Magnetism. Tento týden sdílel na Twitteru nové detaily o akčním titulu Beat Saber, na kterém pracuje už od roku 2016. Bude určen výhradně pro virtuální realitu a sami tvůrci ho označují se jako rytmický.
Základní myšlenka Beat Saberu je jednoduchá – hráč dostane do rukou dva virtuální meče, se kterými má do rytmu hrající hudby rozsekávat v určeném směru přilítávající „beaty“ (reprezentované malými krychlemi). Velmi jednoduše řečeno by se tak dala základní mechanika popsat jako kříženec Guitar Hero a Fruit Ninja. Hrát přitom lze v kariérním módu nebo v obyčejné rychlé hře.
Velký důraz je přitom kladen na hudební stránku věci. Cílem prý je hráče skoro roztancovat a proto kromě efektů, které doplňují celou atmosféru hry, jsou na míru vyrobené i všechny jednotlivé skladby. Na nich pracoval a stále ještě pracuje kromě Jána Ilavského hudební producent Jaroslav Beck, který se představil i na jedné z minulých akcí CzechCrunch Offlajn.
https://twitter.com/Split82/status/954373235700887554
„Vývoj začal, když jsme zjistili, že na VR neexistuje žádná skvělá rytmická hra,“ uvádí tvůrci na svém webu. Primárně míří na platfromy HTC Vive a Oculus Rift, nicméně Ilavský se pro CzechCrunch vyjádřil, že by rád Beat Saber viděl i na Playstation 4. K samotnému vydání plné verze hry by pak mělo dojít ještě v prvním čtvrtletí letošního roku.