E-commerce

dominik-gazdos_ceo-min

O knihy z druhé ruky je v krizi větší zájem. Knihobotu to pomohlo i v těžkém roce vyrůst na 182 milionů

Online antikvariát se loni na jaře potýkal s vážnými problémy a musel propouštět. Zájmu o použité knihy nakonec ale nahrálo zdražování.

sportega-hp

Český e-shop zrychluje expanzi na Západ, chce být hokejovou jedničkou. Ze Sportobchod.cz je Sportega

Internetová prodejna Sportobchod.cz si ke svým dvacátým narozeninám nadělila netradiční dárek – přejmenovala se na Sportegu.

banner-do-clanku-2360×1180-5Event

Dlouhodobě ztrátovou Mall Group před prodejem Polákům dostal do zisku. Jan Hanuš radí, jak přežít krizi

Zkušený manažer, který pracoval i pro Petra Kellnera a vede rychle rostoucí startup Woltair, se na konferenci CzechCrunche podělí o své know-how.

banner-do-clanku-2360×1180-3Event

Econeu ochromil špatný výběr vedení, byznys klesl. Šéf e-shopu s ekologickou drogerií radí, jak to řešit

Českému e-shopu stejně jako spoustě dalších loni klesly tržby, navíc ale musel bojovat i s interní krizí. Jeho šéf teď radí ostatním e-shopařům.

smejc

Logistický Mailstep miliardáře Šmejce vyrostl na 660 milionů. Po expanzi do Itálie přidá další země

Turbulentní rok český Mailstep ustál s výrazným růstem téměř o polovinu. Cílem firmy je do tří let vybudovat celoevropskou síť distribučních center.

jiri-hradsky-sedlakova-boxed

Slevy, tlačítka, reklamace. Právník odpovídá na 16 otázek e-shopů k novele spotřebitelského zákona

Některé e-shopy vnímají novelu jako pohromu, jiné jako příležitost. Jiří Hradský z advokátní kanceláře Sedlakova Legal píše, jak se vyhnout problémům.

dron-dodo-budapest-min

České Dodo otestovalo, jak by mohlo doručovat zásilky dronem. Nad Budapeští letěl 15 kilometrů

V Maďarsku je Dodo prvním hráčem, který doručení dronem otestoval. Let probíhal naprázdno bez reálné zásilky, vzdálenost překonal za 14 minut.

banner-do-clanku-2360×1180-4Event

Pro e-shopy je krize nová situace, často dochází k panice, říká Jitka Dvořáková z CZC. Jak to přežít?

Jedna z nejvýraznějších tváří tuzemské e-commerce scény společně s dalšími řečníky vystoupí na konferenci CzechCrunche.

gymbeam-2022_094_dalibor-cicman-min

E-commerce klesá, ale slovenský GymBeam hlásí rekord. Loni utržil přes 2,5 miliardy korun

E-shop se zaměřením na fitness produkty, který obsluhuje dva miliony zákazníků na patnácti trzích, hlásí úspěšný loňský rok. Rekordy překonal také v Česku.

dominik-sklad-min

Lidé šetří, ale oříšky jedou. E-shop Grizly přišel na to, jak být lepší, a poprvé pokořil půl miliardy

Válka a energetická krize, kvůli níž ochabla poptávka klientů, přiměla obchod Grizly.cz, aby se zaměřil na svou efektivitu. A díky tomu dokázal růst.

banner-do-clanku-2360×1180-1Event

E-commerce je v krizi. Jak ji přežít? Poradí Dvořáková z CZC, Mates z Econea a ex-šéf Mall Group

Na dalším e-commerce eventu CzechCrunche se o své know-how, jak s co nejmenšími problémy proplout krizí, podělí přední postavy české scény.

kosik-kretinsky

Německý majitel sítě Makro vstupuje do online supermarketu Košík. Vše se děje pod dohledem Křetínského

Čtvrtinový podíl v Košík.cz kupuje Metro AG, které mu pomůže s rozvojem. Největším akcionářem firmy je Křetínský s Tkáčem, jimž patří i Košík.

alza-cakovice

Na výsledky za těžký rok 2022 se čeká. Rok předtím Alza vygenerovala v čistém zisku 2,5 miliardy

Za rok 2021 e-shop utržil téměř 46 miliard korun. Loni pak prošel i výraznými personálními změnami, při nichž jeho vedení opustil Tomáš Havryluk.

Peter Topor

Do vedení Aukra vstupuje ostřílený e-commerce manažer. Má násobit loňské 4 miliardy v prodejích

Peter Topor střídá dosavadního CEO Jana Sadílka. Ten se posouvá do role marketingového ředitele a povede rozvoj největších kategorií Aukra.

weekly_podcast_template-4Rozhovor

Pomalu, ale jistěji. Česká e-commerce letos najede na jednociferný růst, předpovídá Jan Vetyška

Podle dat Asociace pro elektronickou komerci (APEK) loni Češi v online nákupech začali šetřit. Výrazně opozdili i vánoční nákupy.