Byznys
Americká vláda chce rozdělit Google. Po soudu požaduje, aby mu kvůli monopolu nařídil prodat Chrome
Přetahovaná o postavení Googlu ve světe online vyhledávání nabírá obrátky. Pokud úřad…
Jak díky e-mailingu uspět na Black Friday? Pečujte o zákazníky už od jara, radí Jakub Stupka z Ecomailu
V období Black Friday přistane v našich schránkách téměř dvojnásobek prodejních e-mailů. Jak tvořit takové, podle kterých příjemce nakoupí?
Čeští kavárníci The Miners šlapou do expanze. Otevřeli u Sagrady Familie a v Polsku, na řadě je Vídeň
Oldřich Valta a Egor Kolpakov budují z Prahy kavárenskou síť, která má být největší v Evropě. Pobočky teď přibývají jak na běžícím pásu.
Šokoval jsem i pana primáře, říká Žufánek, který vyměnil růst palírny za longevity, kurkumu a omega 3
Martin Žufánek na konferenci Money Maker popsal, proč se pustil do longevity, co mu pomáhá a proč jejich rodinná palírna už neroste.
Vede mnohamilionové médium, které milují mladí. Teď rozjíždí nový byznys pro lidi s nápady
Nový projekt Tugedr chce propojovat lidi, aby mohli podnikat společně. „Každý by si měl najít svého Pedra. Jako já,“ říká jeho tvůrce.
Miliardový obchod. Historická budova v Pařížské, kde má butik Louis Vuitton, mění majitele
Investiční společnost Amundi prodala známou budovu na adrese Pařížská 3 v Praze, kde je luxusní butik. Nově patří realitnímu fondu Raiffeisen.
Handicap mění na superschopnost. Z roubenky na severu Čech jde Molčan se svým nápadem dobýt Silicon Valley
Neobyčejně obyčejný, i takový je Filip Molčan, muž žijící v roubence na okraji národního parku, který chce pomáhat handicapovaným talentům v zámoří.
Byznys rozjížděl v pokoji o pěti metrech čtverečních. Zakladatel TikToku se stal nejbohatším mužem Číny
Čínská společnost ByteDance dosáhla loni tržeb 110 miliard dolarů. Její zakladatel už není generálním ředitelem, stal se ale nejbohatším mužem Číny.
Začaly doma s kuchyňským mixérem. Nakonec vybudovaly úspěšnou přírodní kosmetiku z Orlických hor
Přírodní kosmetika Anela má dnes obrat sedmnáct milionů. Zakladatelky ale mluví i o stinné stránce podnikání, kdy třeba bojovaly s přepracováním.
Noční spánek i odpolední šlofíček. Obojí vám zlepší kvalitní povlečení, říkají u české značky Lejaan
Během čtyř let vybudovali v Lejaan z neznámé značky český lovebrand. Nyní cílí na obrat 100 milionů korun ročně.
Groupon? Když ho zvládneme vzkřísit, bude to pro Česko obří úspěch, říkají Šenkypl a Fryc
Český pokus o záchranu Grouponu dál pokračuje. Naordinované ozdravné kúře věří jeho šéf Dušan Šenkypl i investor Ondřej Fryc.
Kvůli termosce lidé stáli fronty a kempovali před obchody. Teď virální hit Starbucksu míří do Česka
Starbucks a Stanley se opět spojily a uvádí další limitovanou edici termosky, jejíž předchůdce před zhruba rokem totálně pobláznil Ameriku.