Česká technologická společnost Trask chce posílit v designu. Za desítky milionů kupuje pražskou agenturu Bell & Hurry

Ondřej HolzmanOndřej Holzman

trask-bellhurry

Foto: Trask

Šéf Trasku Pavel Riegger a zakladatel agentury Bell & Hurry Lukáš Zazvonil

0Zobrazit komentáře

V tuzemské technologické společnosti Trask se zaměřují na vývoj pokročilých IT služeb pro finanční instituce i průmyslové podniky nejen u nás, ale také ve střední a západní Evropě. To obnáší jednak velkou technologickou expertizu a know-how, aby navržená řešení správně fungovala, ale neméně důležité je také zabalit je do funkčního uživatelského rozhraní. Proto teď Trask kupuje agenturu Bell & Hurry.

Také pražská agentura, kterou v roce 2016 založil Lukáš Zazvonil, se zaměřuje na finanční sektor. Místo technologií se ale soustředí na design uživatelského rozhraní a uživatelského zážitku, ať už jde o služby, webové či mobilní aplikace nebo interní systémy. Právě v těchto oblastech se rozhodl své kompetence posílit Trask a agenturu Bell & Hurry v říjnu za desítky milionů korun pohltil.

„Služby designérů z Bell & Hurry skvěle zapadají do našeho portfolia, jejich úroveň představuje špičku v českých i mezinárodních měřítkách. Díky dlouhodobé spolupráci zároveň víme, že své projekty dokážou klientům spolehlivě dodat,“ uvádí Pavel Riegger, CEO společnosti Trask, který na jaře v CzechCrunch Podcastu popisoval plány, jak se chce jím vedená firma stát v Evropě technologickou jedničkou.

Trask

Trask je česká technologická společnost, která od roku 1994 pomáhá rozvíjet…

Pavel Riegger stanul ve vedení Trasku teprve na začátku letošního roku, kdy převzal otěže od původních zakladatelů. Jeho misí je firmu násobně zvětšit a také významně rozvinout její byznys napříč Evropou. Ze současné více než miliardy korun by se rád v obratu během několika let dostal na pěti- až šestinásobek. Pokračovat bude s kolegy ve vývoji specializovaných digitálních produktů pro finanční sektor, pojišťovnictví, telekomunikace, energetiku či výrobu.

Akvizicí agentury Bell & Hurry nyní Trask dle svého vyjádření potvrzuje důležitost kvalitního designu služeb, produktů i uživatelské zkušenosti, které vyvíjí. Pražská agentura má za sebou práci pro klienty jako jihoafrická banka Nedbank, česká Moneta, švýcarská Zurich Insurance Group nebo firmy ze skupiny PPF. Spolupracuje s třicítkou UX designérů, přičemž i po akvizici Traskem bude působit jako nezávislá společnost.

„Náš tým má za sebou přes padesát rozsáhlých projektů v patnácti zemích na třech kontinentech a zkušenosti přesně v oblastech a u klientů, na které se soustředí také Trask. Toto partnerství umožní posílit naši pozici u velkých mezinárodních klientů i v našem regionu,“ doplňuje k novému partnerství Lukáš Zazvonil, zakladatel a CEO agentury Bell & Hurry.

Diskuze (0)

Novinka

Anonym

Trask

Trask je česká technologická společnost, která od roku 1994 pomáhá rozvíjet…

Klíčoví lidé

trask-filip-tomanek

Filip Tománek

COO, Partner