E-commerce

E-shopy posílají tisíce e-mailů, tržby ale mohou být vyšší. Ecomail ví, jak e-mailing využít naplno
„V e-mailingu platí, že čím víc poznáte zákazníka, tím relevantnější kampaně mu…

Studoval v Cambridge, nedávno vyměnil Žižkov za Las Vegas. Češi řeší razítka, tady se podniká, říká
Štěpán Štrébl alias Steve Strebl pomáhá americkým obchodníkům expandovat na tržišti Amazonu do Evropy a provádí je zdejší byrokratickou džunglí.

Mall byla lekce, minulost neřešíme. V Česku chceme být jednička, říká šéf Allegra. Na tržišti by uvítali i Alzu
„Na každém trhu chceme být ziskoví, ale ne na úkor růstu. Pokud vidíme příležitost, využijeme ji,“ popisuje v exkluzivním rozhovoru Marcin Kuśmierz.

E-commerce čeká velký otřes: AI nedává přednost velkým značkám, což je šance pro menší e-shopy
Umělá inteligence srovnává konkurenci a maže vliv velikosti marketingového rozpočtu. E-shopy ale musí být připraveny, hlásí Pavel Cvetler ze Shoptetu.

Řídil miliardové byznysy a téměř vyhořel. Teď jde nakopnout stamilionový rodinný e-shop z Děčínska
Během sabatiklu si uvědomil, že ho poháněl neopodstatněný strach z neúspěchu. Karol Guláš teď chce pomoct méně známému hráči vyrůst do první ligy.

Foodora v Praze spustila doručování jídla autonomními roboty. Budou rozvážet McDonald’s v Karlíně
Během pilotního testování jsou do ulic hlavního města nasazeni tři autonomní doručovací roboti. Mají vydržet jakékoliv počasí a jezdit po přechodech.

Logo e-shopu Bonami má Pavel Vopařil vytetované na ruce. Po šesti a půl letech končí jako ředitel
Bonami překonává své byznysové rekordy a mění svého muže ve vedoucí pozici. Pavla Vopařila vystřídá Tomáš Beniak, dosavadní ředitel Woltu.

Po loňsku krok zpátky: E-shopy našly způsob, jak obcházet pravidla o výpočtu slev. ČOI má však jasno
Projekt Hlídač shopů odhalil, že i velké e-shopy uměle navyšují své deklarované slevy. Zahraniční tržiště pravidla zcela ignorují.

Zažil smrt zakladatele, dnes řídí miliardový kolos pro nejbohatšího Čecha. A vůbec poprvé promluvil
Libor Kolíšek nastoupil do firmy Fast ČR v roce 2004. Ta dnes patří do impéria Daniela Křetínského a v byznysu s elektronikou utrží ročně…

Dělal výzkum s Mikolovem, v jednadvaceti má vlastní startup. Umožňuje být vidět v chatech s AI
Firmy platí miliardy, aby byly vidět ve výsledcích na Googlu, teď se poptávka přesouvá i k velkým jazykovým modelům. S tím pomáhá nový český…

Je mu 29 a byznys, který rozjel už na základce, mu vydělal stamiliony. Většinu od něj koupila Kijonková
Patrik Jokl vybudoval úspěšný online byznys, který letos roste na dostřel od půlmiliardy. Pro Kijonkovou jde po dvou letech o návrat do e-commerce.
Loni stálo vánoční video Rohlíku 7 milionů. Letos stačil jeden člověk, umělá inteligence a 10 tisíc korun
Zakladatel Rohlíku Tomáš Čupr vyzdvihuje výraznou úsporu nákladů. Celý online spot byl vytvořen několika AI nástroji za 80 hodin.













