E-commerce očima úspěšných: Získejte know-how od Havryluka, Šenkypla, Eliášové i Beny
Přední tváře z prostředí českých e-shopů vystoupí na eventu CzechCrunche v pondělí 19. června. Dotazy jim můžete pokládat i vy.
Petr Bena, Erika Eliášová, Dušan Šenkypl a Tomáš Havryluk
Bývalý matador Alzy Tomáš Havryluk. Záchranář „amerického Slevomatu“ Dušan Šenkypl. Cesta Eriky Eliášové z Facebooku ke stamilionům. A Petr Bena u kormidla Alzy. Co stojí za úspěchem největších hráčů české e-commerce? Jaké museli překonat překážky, co se naučili a kam oni i jejich firmy směřují? Čtveřice mluvčích vystoupí v moderovaných diskusích jeden na jednoho již v pondělí 19. června od 17.30 na dalším ze série e-commerce eventů, které pořádá CzechCrunch ve Spojce Karlín, s podtitulem Očima úspěšných. Bude to večer plný inspirace, příležitostí a poznatků od nejzkušenějších v oboru. Získejte vhled do jejich kariér a šanci se osobně zeptat na to, co vás zajímá.
Od ajťáka až po „šéfa“ Alzy. To je Tomáš Havryluk, jeden z nejvlivnějších lidí působících v české e-commerce. V největším tuzemském e-shopu pracoval od roku 2007, posledních devět let jako místopředseda představenstva přímo pod zakladatelem firmy Alešem Zavoralem. Z firmy nakonec odešel v druhé polovině minulého roku.
Dušan Šenkypl prodal společně s Janem Bartou ePojištění.cz za více než tři miliardy korun, pak vybudovali investiční skupinu Pale Fire Capital. Společně investovali miliardy korun do amerického Grouponu, ekvivalentu českého Slevomatu, stali se v něm největšími akcionáři a snaží se – také po vzoru Slevomatu – o jeho záchranu. Šenkypl od března tento proces řídí přímo z pozice ředitele.
Event navazuje na e-commerce speciál
- CzechCrunch představil unikátní žebříček 100 největších e-shopů v Česku.
- Jeho součástí je také velký datový přehled o trhu.
- Lidl je největší retailová inovace v Evropě za desítky let, říká Oldřich Bajer v rozhovoru. Exšéf Mallu věří tržištím.
- Zahraniční tržiště nevědí, co je v české e-commerce čeká, říká Jan Vetyška z APEKu. Nedoceňujeme, jak jsme výjimeční.
- Současnou situaci na trhu v anketě hodnotí přední tváře české e-commerce. Podívejte se na první díl.
Erika Eliášová podniká od roku 2013, kdy začala prodávat oblečení přes Facebook. Nyní má úspěšný e-shop Erika Fashion s ročním obratem přes 100 milionů korun a kolem 105 tisíc objednávek za rok. Na svém TikToku, který sleduje přes 130 tisíc lidí, sdílí rady ohledně podnikání, osobního rozvoje a marketingu.
Do Alzy se dostal Petr Bena přes inzerát, získal pozici, o kterou se neucházel, a nyní působí jako místopředseda představenstva. Před nástupem do největšího českého e-shopu strávil 23 let v americkém koncernu Procter & Gamble, v němž sedm let působil jako obchodní ředitel pro devět zemí střední Evropy.
Event probíhá v pondělí 19. června ve Spojce Karlín, vstupenky jsou již v prodeji. Akci podporují partneři Authentica Fulfillment, Shoptet a gastro partneři Makro Akademie a Umění vína.