E-commerce
Notino posiluje Jonáš Čumrik alias Johny Machette. Českou online parfumerii má přiblížit mladé generaci
Zaměřit se na lepší marketing v online světě a oslovit tím mladší generace chce Notino, které si na to najalo zkušeného influencera v důchodu.
Nahoru a dolů, hodnotí loňský rok Ovečkárna. E-shop s vlněným zbožím překonal čtvrt miliardy
Zlínský e-shop, který sází na hřejivé vlastnosti ovčí vlny, loni vyrostl o polovinu. Letos chce otevřít kamennou prodejnu v Praze.
Servery VSHostingu využívají dvě třetiny českých e-shopů. Loni vyrostl na čtvrt miliardy
Firma posiluje svoji pozici na trhu, mezi její nové klienty patří Zoot či lékárny Benu. Příležitosti k dalšímu růstu vidí v Maďarsku, kam expandovala.
Zásilkovna vyrostla na 6,1 miliardy. Zpomalení uspíšilo změny, hlídáme každé procento, říká Kijonková
Zakladatelka Zásilkovny popisuje, jak se podařilo její firmě vyrůst, i když se většina e-shopů propadla, co to obnášelo a proč nevidí rovnost na trhu.
Na online tržišti Kauflandu prodává přes 9 tisíc obchodníků. Letos marketplace spustí i v Česku
Kaufland ale expanduje i na Slovensko, aby obchodníkům umožnil prodávat v rámci jedné platformy do tří zemí zároveň.
E-shopy klesly, Shoptet ale hlásí růst tržeb i obratu klientů. Chystá významný krok do offline světa
Řešení Shoptetu využívá již 33 tisíc e-shopů, jejichž celkový obrat vzrostl na loňských 59 miliard. Firma své tržby navýšila na 415 milionů.
Rohlík se vyšplhal na téměř 14 miliard. Tlačíme na zisk, příležitost v Evropě je velká, říká Tomáš Čupr
Online supermarket chce začít vydělávat také v Německu a Rakousku, aby mohl dál expandovat. Poprvé mu půjčily peníze na rozvoj i banky.
Logistické Dodo Michala Menšíka loni poprvé utržilo přes miliardu. Letos se chce prosadit v Německu
Navzdory negativnímu makroekonomickému dění dokázal startup v tržbách vyrůst o téměř 40 procent. Těžiště byznysu posouvá za hranice.
Přestože v těžkém roce zdražoval, zákazníky neztratil. Jan Fabini prodal nádobí za 35 milionů
„Jsme obklopeni věrnými zákazníky, kterých je zase o něco víc, proto se nám i v současné situaci relativně daří,“ říká zakladatel značky Fabini.
K prodeji pneumatik se dostal náhodou, teď má obrat přes miliardu. Kola z e-shopů rovnou i přezouvá
Společnost Onio, která prodá na českém online trhu 30 procent pneumatik, se chce více soustředit na zahraničí i elektromobilitu.
Rekordní rok pro Slevomat. Loni prodal služby za téměř tři miliardy, daří se mu lépe než před pandemií
Lidé utrácí celkově méně. O to víc ale podle ředitele cestovního a zážitkového portálu hledají výhodné nabídky.
O knihy z druhé ruky je v krizi větší zájem. Knihobotu to pomohlo i v těžkém roce vyrůst na 182 milionů
Online antikvariát se loni na jaře potýkal s vážnými problémy a musel propouštět. Zájmu o použité knihy nakonec ale nahrálo zdražování.
Český e-shop zrychluje expanzi na Západ, chce být hokejovou jedničkou. Ze Sportobchod.cz je Sportega
Internetová prodejna Sportobchod.cz si ke svým dvacátým narozeninám nadělila netradiční dárek – přejmenovala se na Sportegu.
Dlouhodobě ztrátovou Mall Group před prodejem Polákům dostal do zisku. Jan Hanuš radí, jak přežít krizi
Zkušený manažer, který pracoval i pro Petra Kellnera a vede rychle rostoucí startup Woltair, se na konferenci CzechCrunche podělí o své know-how.
Econeu ochromil špatný výběr vedení, byznys klesl. Šéf e-shopu s ekologickou drogerií radí, jak to řešit
Českému e-shopu stejně jako spoustě dalších loni klesly tržby, navíc ale musel bojovat i s interní krizí. Jeho šéf teď radí ostatním e-shopařům.