E-commerce
Jak oslovit děti? Hračkářství Dráčik na webu označuje LGBT za úchylky ega, média jsou koncentrák
Komunikace na e-shopu hračkářského řetězce Dráčik, který i v Česku ročně utrží miliardy, nutí zvednout obočí. Jemně řečeno.
Doručení ovlivňuje loajalitu zákazníků více než cena. Datart i Dodo radí, jak na logistiku
Na CzechCrunch e-commerce konferenci vystoupí špičky oboru. Podělí se o zkušenosti a know-how, jak správně na logistiku a související procesy.
Evropsky jedinečný koncept. V českém Pikitu sdílí jednu prodejnu několik e-shopů, míří i za hranice
Za projektem stojí zakladatel největší školy vaření Chefparade Marcel Vargaeštók s Vladimírem Komárem, majitelem značky Dermacol.
O jednoho hráče méně. Bolt v Česku po necelém roce zaříznul fungování rychlého doručení potravin
Další tři služby Boltu v Česku zůstávají v provozu. Tedy alternativní taxíky, rozvoz jídla i sdílená elektrokola a koloběžky
Skupina e-shopů Vivantis již nespadá pod Mall Group. V růstu pokračuje, loni utržila 1,6 miliardy
Vivantis udržuje dvouciferné tempo růstu a ziskovost i letos. A to navzdory výzvám spojeným s inflací, válkou či vysokými cenami energií.
Zakladatel Dedolesu odešel z postu ředitele. Jaroslav Chrapko tím reaguje na problémy e-shopu
Firma známá hlavně prodejem barevných ponožek se kvůli nenaplněným ambicím ocitla v restrukturalizačním řízení.
Slevomat loni téměř nerostl, zisk vytáhl na 75 milionů. Teď míří k překonání předcovidového rekordu
Během letošních letních měsíců Slevomat dokázal prodat zájezdy a pobyty za téměř půl miliardy, což je o polovinu víc než v jeho rekordním roce…
Nastupoval jako student, teď velí miliardovému obratu. V Česku jsme ale narazili, říká šéf Martinusu
Do knihkupectví šel tvořit e-shop, který neuměl. Teď stojí v čele lovebrandu. Cesta Michala Meška s Martinusem do výšin však dala zabrat.
Fungující logistika není jen o doručení, upozorňuje Šmíd ze Zásilkovny. Letos utrží 6 miliard
Denní kapacita sítě skupiny Packeta je dva miliony zásilek. Mateřská firma Zásilkovny se připravuje na vánoční sezónu a očekává silný růst.
Brněnský cestovní portál Travelking mění majitele. Přes sto milionů korun za něj zaplatili Němci
Transakci vnímáme jako fúzi, ne jako exit, upozorňuje spoluzakladatel cestovního portálu Peter Kóša. S novým majitelem chtějí firmu budovat nadále.
Česká Dantoa loni klientům přinesla tržby ve stovkách milionů. PPC nabízí i jako nástroj expanze
Chuť investovat do PPC reklamy mezi e-shopy roste navzdory krizi, protože bývá klíčovým zdrojem objednávek, popisují zakladatelé agentury Dantoa.
Založil Shopsys, teď e-shopům pomáhá s dokončením nákupu. Nový projekt podpořil i Ondřej Fryc
Třetina zákazníků e-shopů, kteří projdou z košíku k „pokladně“, svoji objednávku nedokončí. Změnit to chce startup Convertim Petra Svobody.
Lidé nakupují víc impulzivně. Jak mají e-shopy správně škálovat logistiku, aby nebránila v růstu
Na CzechCrunch e-commerce konferenci vystoupí špičky oboru. Podělí se o zkušenosti a know-how, jak správně na logistiku a související procesy.
Dedoles se zmítá v potížích. Zavírá kamenné prodejny v Česku a zahájil zde insolvenční řízení
Věřitelé na Slovensku vůči Dedolesu přihlásili pohledávky přesahující miliardu korun. Soud v Česku k takovému kroku vyzývá i ty tuzemské.
Maily přes něj posílá Alensa, Ticketportal či CineStar. Český Ecomail markeťáky učí, jak nespamovat
Zakladatelé Ecomailu nečekali, jak velký zájem bude o nástroj, který umožňuje editovat a rozesílat e-maily. Nyní chystají velkou expanzi.