E-commerce
E-shopy neznají své náklady na logistiku. Jak s ní pracovat, aby nebrzdila jejich růst?
Co má e-shop dělat, aby se ze skladů a logistiky nestala největší překážka v růstu, a to i když se chystá do zahraničí? Poradí…
Mall Group dál prodělává stovky milionů. Polské Allegro už chystá kroky, jak její byznys zlepšit
Pod novým majitelem zatím Mall.cz spolu s dalšími e-shopy krvácí, Allegro ale pracuje na tom, aby tento trend zvrátilo. Chystá větší propojení.
Jak investovat s Tomášem Čuprem? Rohlík vydává dluhopisy za miliardu, úrok je 10 procent
Emisi bondů v hodnotě až miliardy korun schválila českému online supermarketu ČNB. Dluhopisy budou splatné v únoru 2026.
Osm let na trhu, tři majitelé, pátý název. Odložené platby Mallpay se pod ČSOB mění na Skip Pay
Loni služba umožnila odložit platby v hodnotě 300 milionů korun, letos plánuje dosáhnout úrovně jedné miliardy.
Před dvěma lety nečekaně skončil v Mallu a nebylo o něm slyšet. Oldřich Bajer teď radí e-shopům
Společně s Bajerem na E-commerce eventu CzechCrunche vystoupí také zástupci firem Heureka, Alza, Mall, Shoptet, Omnicado a BaseLinker. Jak využít nástup tržišť?
Rozvážka čerstvé zeleniny od farmářů znovu ožívá. Svět bedýnek se spojuje s Rohlíkem
Když po 12 letech končil projekt rozvážky od českých farmářů, lidé si vzpomněli, že nakupovat chtějí. Pomoct má největší online supermarket.
Logistické Zaslat.cz získalo strategickou posilu. V expanzi po Evropě mu pomůže vlastník AAA Auto
Brněnský online vyhledávač dopravců Zaslat.cz ročně rozešle 400 tisíc zásilek. Působí v Česku, na Slovensku a v JAR, plánuje rozšíření.
Ne vždy e-shopy znají svou cílovku, říká šéf Shoptetu. Tržiště mohou pomoct, nejsou ale pro všechny
Na Amazonu neuspěla ani Lady Gaga, na marketplacech nenajdete ani Nike. Samuel Huba vysvětluje, pro jaké obchodníky je využití tržišť správnou volbou.
Marketplacy rostou rychleji než e-commerce. Alza, Mall i BaseLinker radí, jakým e-shopům se vyplatí
Prodeje na marketplacech rostou za poslední dva roky v průměru o šest procent rychleji, než je průměrný růst e-commerce. Jak využít příležitost?
Pro méně dodávek v ulicích. Liftago spojuje desítky dopravců, kteří sdílejí své volné kapacity
Do nové platformy Liftago.network jsou již zapojeny desítky hráčů včetně Alzy, Mallu, Shoptetu či DPD.
Marketplaces fungují. V propojování zemí vidíme obrovskou příležitost, říká Braverman z Heureky
Podle šéfa Heureka Group je nástup marketplaců světovým trendem, který musí brát v potaz i lokální hráči. Jaké příležitosti a hrozby přinášejí e-shopům?
Věříme, že máme na víc. Majitelé e-shopu Bezvavlasy vysvětlují, proč na burzu poslali méně akcií
Akcie firmy Bezvavlasy si za první den na burze připsaly 20 %. Její zakladatelé v rozhovoru popisují, proč jich nabídli méně, než plánovali.
Jedou nízkonákladově jako Ryanair a funguje to. Přes českou platební bránu Comgate tečou miliardy
Firma z Hradce Králové je druhým největším poskytovatelem platebních bran v Česku. Pomohla jí k tomu inspirace v průkopnické aerolince.
Opět nenaplněná očekávání. Bezvavlasy snižují objem akcií, které nabídnou na pražské burze
Poptávka investorů o akcie firmy překonala nabídku, majitelé Bezvavlasy.cz ale očekávali, že se budou prodávat za vyšší cenu. Proto prodají menší část.
Jak na Pokémony? Pozor na podvody a balíčky pod stovku, radí majitel e-shopu Veselý drak
Luboš Lauer vysvětluje, jak se zorientovat ve znovuzrozené mánii kolem Pokémonů. Jejich nástupu během covidu prý pomohli mimo jiné youtubeři.