E-commerce
Ze Spokojeného psa vybudovala byznys s tržbami 650 milionů. Soňa Fialková po dvaceti letech skončí
Zakladatelka úspěšného e-shopu s chovatelskými potřebami odejde z pozice ředitelky, aktuálně za sebe hledá náhradu.
Exitovat je nutné ze 100 procent. Občas mě ale zamrzí, když vidím bílý Z-Box, říká Simona Kijonková
Pro zakladatelku Zásilkovny je odpočinek cizím slovem. Po prodeji firmy rozjela nové projekty a na konferenci Money Maker popsala, co chystá.
Heureka prodala jeden ze svých nástrojů. Kupcem je český startup, v němž má sama podíl
Startup Disivo, který pomáhá s cenotvorbou a monitoringem, přebírá konkurenční nástroj. Díky tomu se chce více prosadit v západní Evropě.
Startuje sezóna internetových podvodníků. Jak zaplatit kartou online a zbytečně neriskovat?
Začíná tradičně nejsilnější období podvodných e-shopů. Mnoho lidí přitom dál riskuje a u neznámých obchodníků platí kartou k hlavnímu bankovnímu účtu.
Rohlík bude v Německu prodávat na Amazonu. Je to obří, dodá nám to distribuční sílu, říká Tomáš Čupr
Český online supermarket našel recept, jak vydělávat na západních trzích, a teď se chystá svůj růst v Německu výrazně akcelerovat. Pomůže Amazon.
Pilulka se dál zmítá v problémech. Nový šéf oznámil zhoršení výhledu pro letošní rok
Šéf Pilulky Peter Klekner, který do firmy přišel z Čuprova TCF Capital, vystoupil před investory. Na začátku příštího roku očekává zlepšení.
Z Niceboye za osm let vybudovali značku s půlmiliardovými tržbami. Z vedení se stáhli a investují
Firmu máme v hezkém zisku, nepotřebujeme ji prodat. Raději si počkáme pět let a vyděláme víc, říkají zakladatelé značky Jiří Zima a Daniel Janků.
Evropská komise se rozhýbala a začala vyšetřovat Temu. Řeší možné falšované produkty i návykovost
Pokud se podezření potvrdí, Temu může dostat pokutu v ekvivalentu až šesti procent svého ročního obratu.
Temu nedráždí jen české e-shopy. Plány kazí i čínskému Sheinu a reagovat musí také Amazon
Vzestup čínského kontroverzního prodejce levného zboží mění zaběhnuté pořádky nejen u nás, ale i na globální scéně.
Menší hráč ve stínu Temu a Sheinu. Základní otázky, které byste měli vědět o tureckém Trendyolu
Během posledních devíti měsíců se Česko stalo druhým největším trhem prodejce ve střední a východní Evropě. V regionu registruje milion zákazníků.
Chytré oblečení, které nepropotíte ani neumažete. Chrudimský CityZen atakuje tržby 200 milionů
Značka roste navzdory nelehké situaci v módním průmyslu. Rozšiřuje také síť svých kamenných prodejen, chce být v každém krajském městě.
Jitka Dvořáková s českými e-shopy jde proti čínskému Temu. Jeho agresivita je za hranou, říká
Řeší se cla na čínské elektromobily, i když tady ještě ani nejsou, říká Dvořáková. Spolu s dalšími požaduje, aby se narovnala pravidla v e-commerce.
E-commerce ve třetím kvartálu dále optimisticky rostla, průměrná hodnota objednávky ale spadla
Srpen byl nejslabším měsícem, výsledky nakonec táhlo velmi silné září. „Lidé tráví více času venku a méně se věnují online nákupům,“ říká Heureka.
Mrkvové mýdlo, pivo z pečiva nebo chutney. Rohlík představil produkty z potravinového odpadu
Upcyklace je proces přeměny nepotřebných materiálů na nové produkty s vyšší hodnotou. Český online supermarket na ni sází i v potravinách.
Přes 800 léků bez předpisu do rána v AlzaBoxu. Největší český e-shop rozjíždí vlastní lékárnu
O nákup léků online je stále větší zájem. Největšími hráči v Česku jsou lékárny Dr. Max a Benu nebo Rohlík a Košík. Teď se…