E-commerce

dvorak-1

Po 10 letech skončili jako šéfové. Jak se nezbláznit? Cestovali jsme, říkají Braverman s Dvořákovou

Bývalí šéfové CZC.cz a Heureky byli hosty CzechCrunch Podcastu. Řeč byla o tom, jak zvládnout odchod z vysoké funkce, i o Allegru a české…

bezvavlasy_1-1

Z Bezvavlasy je miliardová skupina. Kupuje distributora kadeřnických značek a upisuje nové akcie

Skupinu Hair Servis, která provozuje 20 velkoobchodních prodejen a 13 školicích center, kupují Bezvavlasy za 530 milionů korun.

ecigaretyStory

Je jim 13 let, přesto si kupují e-cigarety. Česká firma nabízí zeď, která mladé kuřáky v e-shopech zastaví

Službu Adulto využívá 70 procent českých prodejců e-cigaret a tabákových výrobků na internetu. Uživatelé při nákupu musí projít ověřením.

ilona_bittnerova_portret_malunacz

E-shop Trenýrkárna.cz investuje do české výrobkyně menstruačních kalíšků a kalhotek

Majitelka značky Maluna.cz Ilona Bittnerová spojuje síly s Ruslanem Skopalem a Adamem Rožánkem, kteří stojí za Trenýrkárnou, Styx a Nedeto.

michalondra-minInsider

Dokonalý recept na recesi. Povlečení s českým potiskem e-shopu letos zachránilo byznys

Goldea prodává povlečení vyrobené v Česku. A tak se firma rozhodla před Vánocemi nabídnout výrobky, které budou mít i české nápisy.

samo-huba-11-23Insider

Black Friday v číslech: Vzrostl zájem o kosmetiku, nejvíc ale o zábavu a hry, říká šéf Shoptetu

Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst. Jejich obrat během Black Friday meziročně vzrostl o deset procent, návštěvnost o čtvrtinu.

jan-krysfot-prorozvoz

Zárodkem byznysu bylo stěhování studentů. Teď rozváží jídlo, utrží 100 milionů a získal investici

Do firmy Prorozvoz, která působí v Česku i na Slovensku s klienty jako KFC, Rohlík či Zásilkovna, vkládá 65 milionů korun zahraniční investor.

dalle-2023-11-27-15-23-17-a-person-shopping-online-in-a-16_9-aspect-ratio-size-1920-x-1080-pixels-the-scene-shows-an-individual-of-indeterminate-gender-sitting-in-front-of-a-min-copy

Pochybné slevy e-shopů sleduje šest let. Letos během Black Friday dopadly nejhůř Kaufland a Pilulka

Tento rok již platí nová pravidla, která obchodníkům nařizují, jak mají uvádět své ceny. Podle analýzy Hlídače Shopů je většina z nich dodržuje.

szkandera00002-minRozhovor

E-commerce se vyvine stejně jako retail. Od malých obchůdků lidé přejdou k velkým marketům, říká šéf K2

Ostravský tvůrce firemních a e-shopových systémů očekává značný nárůst prodejů na online tržištích jako Allegro.

allegro

Allegro prodalo na českém tržišti zboží za miliardu. Jeho nepolský byznys byl ale ve ztrátě 560 milionů

Polská internetová skupina Allegro oznámila výsledky za třetí kvartál. Doma jí byznys roste, v Česku je stále více vidět, ale dál počítá ztráty.

david-filippov-lrKomentář

Cenovou válku si nepřeje nikdo, pošťuchování se může změnit v pranici. Co e-shopy chystají?

Největší nákupní mánie roku klepe na dveře. David Filippov ze Skip Pay v komentáři píše, v čem se obchodníci snaží zaujmout a kdo má…

kijonka-1

Poprvé nad dvě miliardy. Kijonkův čočkový e-shop Alensa loni rostl i navzdory propadu trhu

Rok 2022 se měl podle očekávání e-shopu nést v duchu stabilizace trhu po letech pandemie. Nastoupila však válka na Ukrajině či vysoká inflace.

tomascech_profilRozhovor

Jsme dospělejší, ale pořád angry, říká zakladatel Angry Beards. Musel jsem mít ostré lokty, abych uspěl

Značka pánské kosmetiky, která o sobě tvrdí, že „má koule“, letos míří k čtvrtmiliardovým tržbám. V Praze otevřela první prodejnu.

business-promo-michaela-hruba-02Insider

Sexshopy nemohou mít klasickou reklamu na sociálních sítích. Yoo.cz se daří díky influencerům

Většina spoluprací není zisková, i tak se influencer marketing vyplácí, popisuje Michaela Hrubá z Twixo Group, kam spadá sexshop Yoo.cz.

michal-slavev

Jeden rok, pět nových zemí a pokračuje. Co se platformě Testuj.to osvědčilo při rychlé expanzi

Po Česku startup vstoupil na Slovensko, do Litvy, Maďarska, Bulharska a Rumunska. Zkušenosti popisuje provozní ředitel Michal Slavev.