Native

CzechCrunch Native je formát spolupráce s vybranými partnery CzechCrunche na obsahu, který připravuje redakce v kooperaci s klientem. Vhodné pro promo firem, produktů nebo eventů, které v nativní formě přesně zacílíme na konkrétní skupinu čtenářů.

behavio-mvp

Vykašlete se na lovebrand, budujte svému startupu značku s chladnou hlavou, říká Vojtěch Prokeš z Behavia

Když začínáte podnikat, dříve nebo později přijde na řadu otázka propagace a marketingu. Kde začít? Co sledovat? A co vlastně říkat zákazníkům?

b4l

V Ostravě dělá festival za 300 milionů. Umělce na Beats for Love domlouval i sedm let

Kamil Rudolf začínal v malém klubu, pak vymyslel koncept Beats for Love, který láká ta největší jména na světě. Letos vyrukuje se speciální estetikou.

msd-8

Koučuj kolegy, pomáhej ostatním a pečuj o své zdraví, říkají v MSD zaměstnancům a nabízí desítky programů

Věk dožití stoupá, téměř dvacet let závěru života ale trávíme v nemoci. Biofarmaceutická firma MSD proto investuje do zdraví svých zaměstnanců.

cedok-mvp

Jednu letenku a jednu postel prosím. Singles na cestách přibývá, Čedok má pro ně chytrý automat

Počet klientů, kteří plánují cesty sólo, podle Čedoku každým rokem roste. Přepravují se nejčastěji letecky a rádi využívají speciální balíčky služeb.

ecomail

E-mailing táhne byznys. Co spojuje tři úspěšné e-shopy z žebříčku TOP 100? Loajální zákazníci a dobrá data

Bezvavlasy, 4camping.cz, Grizly. Tři velké e-shopy, tři rozdílné segmenty i zákaznické základny. Jak pracují s e-mailingem, aby přinášel zisky?

eset-suman-soucekRozhovor

Když bezpečáci zavřou 40 upozornění o útoku, nepomůže firmě nic, shodují se výzkumníci malwaru z Esetu

Vyděračské i politicky motivované útoky. Výzkumníci ze společnosti Eset mapují kyberbezpečnostní prostředí a analyzují hrozby, které v něm číhají.

tomas-cupr

Od nuly k ShopRoku. Agentura ukazuje, jak se správně nastaveným marketingem porazit konkurenci

E-shopy na rozebraném e-commerce trhu bojují o přízeň zákazníků. „Příležitosti pro růst pořád nabízí online marketing,“ říká Tomáš Čupr z PPC Profits.

psibufet-2Rozhovor

PsíBufet založil, když chtěl kvalitně krmit své čtyřnohé hosty. Vařená strava je lepší než granule, říká

Na český trh vstupuje značka vařeného krmiva pro psy. Každou recepturu nejprve ochutnají lidé – teprve poté míří k psům.

daktela-2

Špatná komunikace odradí 94 procent zákazníků. Česká Daktela sází na spojení umělé inteligence a lidí

Pokud mají zákazníci čekat tři dny na e-mail od podpory, 80 procent z nich raději zvolí bota, který odpoví do tří minut, říká Jiří…

tomas-hejc-superkoders

Jsou jako Real s týmovým duchem Barcelony. Vývojáři ze SuperKoders místo full service nabízí elitní vývoj

Mantrou vývojových agentur bývá termín full service. Jenže málokterá z nich zvládne pokrýt byznys analýzu, vývoj i marketing vlastními odborníky.

illegal-beans-1

Tahle značka vznikla jako blbej vtip, říkají tři zakladatelé Illegal beans. Potkali se náhodou

Před deseti měsíci se rozhodli založit pražírnu, po několika týdnech už v Jeseníkách pražili vlastní kávu. Dodávají ji do firem, kaváren i domácností.

tomas-vlcek-1-1

Strnadova CSG vstupuje do světa umělé inteligence. Zakládá novou subdivizi a je hladová po akvizicích

Zadání Michala Strnada zní: předložit mu ta nejlepší řešení v oblasti umělé inteligence. Když se mu zalíbí, nebude problém s jejich financováním.

img_1165

Prevence místo problémů. Sazka investuje miliony do ochrany zákazníků, aby hraní zůstalo bezpečné

Firma propojuje své zaměstnance s experty ze specializovaných organizací. Učí je reagovat dřív, než se ze hry stane problém.

cre8-jan-bastar

Třicet minut denně ztrácíme hledáním volné zasedačky a klidu na práci. Jsou řešením chytré budky?

Akustické budky s vlastním ekosystémem mění způsob, jakým pracujeme, říká Jan Bastař ze společnosti cre8, která na český trh dodává budky Framery.

alpro

Nemusíme být vegani, stačí dát rostlinné stravě šanci, říká Jana Petrová z Alpro o nové kampani

Alpro a Ben Cristovao spojují síly a ukazují, že zdravá strava může být nejen trendy, ale i chutná. Co v takové kampani funguje?