Native

CzechCrunch Native je formát spolupráce s vybranými partnery CzechCrunche na obsahu, který připravuje redakce v kooperaci s klientem. Vhodné pro promo firem, produktů nebo eventů, které v nativní formě přesně zacílíme na konkrétní skupinu čtenářů.

martin-maro-shipmall

Logistický Shipmall otevírá českým a slovenským e-shopům Evropu. Nově jim nabízí expanzi na klíč

Shipmall umožňuje začít prodávat na různých trzích, aniž by obchodníci museli řešit různé registrace, listování produktů, logistiku či daně.

martin-kobza-ceska-sporitelna

Nový portál pro technologickou komunitu je tady. IT Trendy od České spořitelny půjdou do hloubky

Od AI přes gaming a kyberbezpečnost až po leadership. O tom všem si přečtete z pera IT odborníků a technologických novinářů na nové platformě.

Jitka Götzová, MZE

Červíci v mouce nejsou známkou biokvality. Odbornice radí, jak zacházet bezpečně s potravinami

Jitka Götzová má na ministerstvu zemědělství na starosti bezpečnost a kvalitu potravin. Přistanou jí tak na stole všechny problémy s jídlem.

kaufland-3

Jak spojit studium s praxí? I v Česku je už spousta trainee programů. Kaufland sází na flexibilitu

Při vysoké škole v Česku pracují téměř všichni studenti. Aby mohli kombinovat výuku s praxí, firmy jim často vycházejí vstříc.

BrandStories Daniel Rajnoch

Investice do nemovitostí dostupná pro každého: Jak funguje crowdowning v realitách?

Češi milují investice do nemovitostí, ale ne každý si je může dovolit. Crowdowning nabízí alternativu – nákup podílu v tokenech. Jak to funguje?

czech-social-awards

Kdo naváže na Čestmíra Strakatého nebo Snuggs? Nominujte své favority v Czech Social Awards

Letošní ročník cen pro nejvydařenější projekty na sociálních sítích má patnáct kategorií. Své favority může veřejnost nominovat do konce září.

navrh-bez-nazvu-13

Stroukal vs. Kratina aneb Proč musí být průmyslové haly jako krabice a jaké zázraky se dějí uvnitř

Populární ekonom a průkopník průmyslových hal v rozhovoru popsali, proč je obor třeba dál rozvíjet a že za zdmi „krabic“ se odehrává digitální revoluce.

Jana Sedláková BrandStories

O mzdách se nemluví, ale začne. Těšíte se? Jak se připravit na transparentnost v odměňování

Ani ne za dva roky padne tabu ohledně platů. Bude to šok? Nemusí, pokud se firmy připraví, říká Jana Sedláková v podcastu BrandStories.

csob_start-it_05_10_22_055

Akcelerátorem od ČSOB prošlo přes sto startupů. Nechceme zaspat vlak v inovacích, říká jeho šéfka

Do jedné vlny akcelerace v programu Start it @ČSOB se hlásí i sedmdesát projektů, místo je ale jen pro deset.

victorinox

Klasický švýcarák, nůž na rajčata, hodinky i stále populárnější kufry. Victorinox se v Česku dobře usadil

Legendární švýcarská značka v Česku otevřela kamenný obchod před třemi lety. V centru Prahy ho navštěvuje stále více lidí. Kupují i vůně.

hana-souckova-sap-cr

Konference SAP NOW Prague patří k největším v Evropě. Letos se zaměřila na umělou inteligenci

Digitální transformace s nástupem AI míří do nového, ještě rychlejšího dějství. Firmy se vrací k podstatě. Co dalšího zaznělo na SAP NOW Prague 2024?

BrandStories Adastra

Před dvěma lety přišla euforie z umělé inteligence. Proč většina firem selhává v jejím využití?

Vlnu nadšení z umělé inteligence máme za sebou a mnoho firem se vrátilo ke starým pořádkům. Kde AI dává smysl, vysvětluje Ondřej Vaněk z…

patak-zuzak

Začněte s málem a kupte si kousek bytu. Vladimír Zuzák a Jiří Paták spouští novou realitní službu

Po investičním bytu touží řada lidí, ale ne každý si ho může dovolit. Služba Kousek Bytu nabízí možnost investovat už od pár tisíc.

pfi-2024

Kurzy, stipendia i kulaté stoly. Prague Finance Institute spoluutváří novou generaci české finanční elity

Před lety studentský spolek, dnes institut a komunita, jejíž součástí jsou osobnosti české finanční scény. Za čím vším stojí Prague Finance Institute.

Serious Media

Pokud vaše firma nemá rozpoznatelný brand, čekají vás těžké časy, říkají majitelé Serious Media

Prostor pro výkonnostní reklamu se plní a její cena poletí vzhůru. Nastal čas vrátit se k základům budování brandu, říkají majitelé Serious Media.