E-commerce

peter-kosa-a-tomas-cmelik_1-regular

Cestovatelský portál Travelking loni vyrostl na 270 milionů. S Němci v zádech mění byznysovou strategii

V říjnu přešel brněnský projekt pod křídla německého Travelcircusu, po fúzi chce nabízet více zážitkových pobytů.

ecomail-15-of-40-min

E-shopy se zaměřily na oslovování stávajících zákazníků. Český Ecomail loni překonal rekord

Pražská služba loni rozeslala o polovinu e-mailů více než rok předtím. Její obrat vyrostl téměř o polovinu a překonal hranici 80 milionů korun.

dedoles-kiosk-pezinok-2

O krok blíž k záchraně. Věřitelé schválili ozdravení e-shopu Dedoles, našel i nového investora

Slovenský prodejce známý i díky reklamám s tančícími křečky má pětiletý plán na splacení dluhů. Věřitelé mají dostat zpět 65 procent svých pohledávek.

jonas-cumrik

Notino posiluje Jonáš Čumrik alias Johny Machette. Českou online parfumerii má přiblížit mladé generaci

Zaměřit se na lepší marketing v online světě a oslovit tím mladší generace chce Notino, které si na to najalo zkušeného influencera v důchodu.

martin-bernatek-boxed

Nahoru a dolů, hodnotí loňský rok Ovečkárna. E-shop s vlněným zbožím překonal čtvrt miliardy

Zlínský e-shop, který sází na hřejivé vlastnosti ovčí vlny, loni vyrostl o polovinu. Letos chce otevřít kamennou prodejnu v Praze.

img_0487

Servery VSHostingu využívají dvě třetiny českých e-shopů. Loni vyrostl na čtvrt miliardy

Firma posiluje svoji pozici na trhu, mezi její nové klienty patří Zoot či lékárny Benu. Příležitosti k dalšímu růstu vidí v Maďarsku, kam expandovala.

simona-kijonkova3Rozhovor

Zásilkovna vyrostla na 6,1 miliardy. Zpomalení uspíšilo změny, hlídáme každé procento, říká Kijonková

Zakladatelka Zásilkovny popisuje, jak se podařilo její firmě vyrůst, i když se většina e-shopů propadla, co to obnášelo a proč nevidí rovnost na trhu.

kaufland-de

Na online tržišti Kauflandu prodává přes 9 tisíc obchodníků. Letos marketplace spustí i v Česku

Kaufland ale expanduje i na Slovensko, aby obchodníkům umožnil prodávat v rámci jedné platformy do tří zemí zároveň.

samuel-huba-min

E-shopy klesly, Shoptet ale hlásí růst tržeb i obratu klientů. Chystá významný krok do offline světa

Řešení Shoptetu využívá již 33 tisíc e-shopů, jejichž celkový obrat vzrostl na loňských 59 miliard. Firma své tržby navýšila na 415 milionů.

cupr

Rohlík se vyšplhal na téměř 14 miliard. Tlačíme na zisk, příležitost v Evropě je velká, říká Tomáš Čupr

Online supermarket chce začít vydělávat také v Německu a Rakousku, aby mohl dál expandovat. Poprvé mu půjčily peníze na rozvoj i banky.

350a7048-min

Logistické Dodo Michala Menšíka loni poprvé utržilo přes miliardu. Letos se chce prosadit v Německu

Navzdory negativnímu makroekonomickému dění dokázal startup v tržbách vyrůst o téměř 40 procent. Těžiště byznysu posouvá za hranice.

fabini

Přestože v těžkém roce zdražoval, zákazníky neztratil. Jan Fabini prodal nádobí za 35 milionů

„Jsme obklopeni věrnými zákazníky, kterých je zase o něco víc, proto se nám i v současné situaci relativně daří,“ říká zakladatel značky Fabini.

onio1

K prodeji pneumatik se dostal náhodou, teď má obrat přes miliardu. Kola z e-shopů rovnou i přezouvá

Společnost Onio, která prodá na českém online trhu 30 procent pneumatik, se chce více soustředit na zahraničí i elektromobilitu.

ladislav-vesely-ceo-slevomat-regular-42

Rekordní rok pro Slevomat. Loni prodal služby za téměř tři miliardy, daří se mu lépe než před pandemií

Lidé utrácí celkově méně. O to víc ale podle ředitele cestovního a zážitkového portálu hledají výhodné nabídky.

dominik-gazdos_ceo-min

O knihy z druhé ruky je v krizi větší zájem. Knihobotu to pomohlo i v těžkém roce vyrůst na 182 milionů

Online antikvariát se loni na jaře potýkal s vážnými problémy a musel propouštět. Zájmu o použité knihy nakonec ale nahrálo zdražování.