E-commerce

szkandera00002-minRozhovor

E-commerce se vyvine stejně jako retail. Od malých obchůdků lidé přejdou k velkým marketům, říká šéf K2

Ostravský tvůrce firemních a e-shopových systémů očekává značný nárůst prodejů na online tržištích jako Allegro.

allegro

Allegro prodalo na českém tržišti zboží za miliardu. Jeho nepolský byznys byl ale ve ztrátě 560 milionů

Polská internetová skupina Allegro oznámila výsledky za třetí kvartál. Doma jí byznys roste, v Česku je stále více vidět, ale dál počítá ztráty.

david-filippov-lrKomentář

Cenovou válku si nepřeje nikdo, pošťuchování se může změnit v pranici. Co e-shopy chystají?

Největší nákupní mánie roku klepe na dveře. David Filippov ze Skip Pay v komentáři píše, v čem se obchodníci snaží zaujmout a kdo má…

kijonka-1

Poprvé nad dvě miliardy. Kijonkův čočkový e-shop Alensa loni rostl i navzdory propadu trhu

Rok 2022 se měl podle očekávání e-shopu nést v duchu stabilizace trhu po letech pandemie. Nastoupila však válka na Ukrajině či vysoká inflace.

tomascech_profilRozhovor

Jsme dospělejší, ale pořád angry, říká zakladatel Angry Beards. Musel jsem mít ostré lokty, abych uspěl

Značka pánské kosmetiky, která o sobě tvrdí, že „má koule“, letos míří k čtvrtmiliardovým tržbám. V Praze otevřela první prodejnu.

business-promo-michaela-hruba-02Insider

Sexshopy nemohou mít klasickou reklamu na sociálních sítích. Yoo.cz se daří díky influencerům

Většina spoluprací není zisková, i tak se influencer marketing vyplácí, popisuje Michaela Hrubá z Twixo Group, kam spadá sexshop Yoo.cz.

michal-slavev

Jeden rok, pět nových zemí a pokračuje. Co se platformě Testuj.to osvědčilo při rychlé expanzi

Po Česku startup vstoupil na Slovensko, do Litvy, Maďarska, Bulharska a Rumunska. Zkušenosti popisuje provozní ředitel Michal Slavev.

Andrea Hurychová

Andrea Hurychová stála u zrodu influencer marketingu v Česku. Teď agenturu prodala Vargově Lafluence

WeDigital přechází pod křídla startupu Lafluence. Podle vyjádření vzniká největší marketingová společnost v zemi se zaměřením na influencery.

petr-vanek-gopay

Platební brána GoPay roste i po prodeji Francouzům, v tržbách překonala půl miliardy

Zisk poskytovatele platebních bran loni klesl o pětinu, ale udržel se nad hranicí sto milionů korun. Kromě majitele se změnil i ředitel firmy.

kosik-kuryr

Online supermarket Košík.cz vyrostl na 2,3 miliardy korun. Ztráta se prohloubila na 565 milionů

Od jara už v Košíku není investiční skupina Rockaway, ale jen Daniel Křetínský a Metro. Kumulovaná ztráta firmy přesáhla 2,2 miliardy korun.

david-simoes-a-matej-kaposvary-min

Tvůrci e-shopů Shopsys kupují agenturu se zaměřením na Shopify. Jde o jejich první akvizici

Sounds Good Agency vyvíjí e-shopy na Shopify pro klienty jako Mana, ETA či Okay.cz. Shopsys chce díky akvizici rozšířit svůj trh.

e-commerce-jak-prodavat-na-vlastni-triko-clanek-1Event

Největší výhoda? Marže! Mixit i Shoptet o tom, jak úspěšně prodávat zákazníkům přímo

Zákaznická báze u přímého prodeje vyžaduje větší péči než u běžných e-shopů. Ale ukrývá se v ní zlato, říká Martin Wallner z Mixitu.

alzavsallegro

Alza nesmí lákat na reklamace zboží z konkurenčního Mallu a CZC. Nařídil jí to soud

Největší český e-shop se pustil do svých nejbližších konkurentů Mall a CZC ve snaze přetáhnout jim zákazníky. Kampaň musel přerušit.

pilulka_kasa-bratri-boxed-min

Lékárenská Pilulka za první půlrok klesla, propad očekává i za celý rok. Akcie jsou na historickém minimu

Během prvních šesti měsíců Pilulka utržila 1,1 miliardy, o patnáct procent méně než loni. Letos se zaměřuje na konsolidaci s cílem vykázat zisk.

e-commerce-jak-prodavat-na-vlastni-triko-clanekEvent

Umí skvěle prodávat a naučí to i vás. Co stojí za úspěchem značek Angry Beards, Žufánek či Buga

Přímý prodej zákazníkům je sice delší cesta, ale zato horší. Dokud se to nezlomí. Pak je to fantazie, říká Tomáš Čech z Angry Beards.