E-commerce

e-commerce-jak-prodavat-na-vlastni-triko-clanekEvent

Umí skvěle prodávat a naučí to i vás. Co stojí za úspěchem značek Angry Beards, Žufánek či Buga

Přímý prodej zákazníkům je sice delší cesta, ale zato horší. Dokud se to nezlomí. Pak je to fantazie, říká Tomáš Čech z Angry Beards.

vídeň

Rakousko má vysokou kupní sílu, tamní trh je dobrým testem pro expanzi českých firem na Západ

Rohlík, Fruitisimo, Pilulka, LIKO-S, ale také startupy Whalebone nebo Senzomatic. V Rakousku působí více než 500 českých společností.

shoptet_shopmastersEvent

Jak má e-shop před nástupem sezony správně pracovat s daty? Poradí Heureka, Google i Notino

Tři odborné přednášky a šest workshopů se zkušenými mentory přinese 12. října další ze série eventů ShopMasters.

michal-spak-regular-min

Ochlazení přišlo i na skupinu e-shopů Vivantis. Nerostla a zisk jí klesl z 30 milionů na jeden

Sáhli jsme si na hranu efektivity a přicházeli jsme na věci, které jsme předtím přehlíželi, komentuje loňský rok šéf Vivantisu Michal Špak.

sklad-e-shop-23

Navzdory očekáváním se trh pořád nevzpamatoval. Celkový obrat e-shopů dál rapidně klesá

Trh podle Heureky klesá již sedm kvartálů v řadě. Shoptet naopak hlásí růst segmentu malých a středních e-shopů.

Jak prodávat na vlastní trikoEvent

Jak prodávat (na) vlastní triko? Poradí Martin Žufánek i značky Angry Beards, Buga a Mixit

Prodávají zboží za stovky milionů, ale spoléhají na vlastní síly. O svých zkušenostech promluví řečníci na akci pořádané CzechCrunchem.

allegro-mall

Doma polské Allegro roste. V Česku spustilo tržiště, ale Mall a spol. vykázali ztrátu 350 milionů

Největší polský internetový hráč ukázal výsledky za poslední čtvrtletí. Domácí byznys roste, ten v Česku zatím ne. Expandovat chce dál.

tomas-cupr

Čupr vyrazil na nákupy. Rohlík kupuje od Rockaway svého německého konkurenta Bringmeister

Rockaway Capital Jakuba Havrlanta díky transakci získá podíl v Rohlíku, dlouho byl přitom majitelem i konkurenčního online supermarketu Košík.

ondrej-kratky

Skupina Liftago poprvé skončila v zisku. Zatím je malý, ale postavili jsme zdravé základy, říká Krátký

Pod Liftagem roste sdílená přepravní síť, kterou využívají řidiči různých profesí. Rychlé poslání balíků nabízí aplikace Liftago pod stokorunu.

dsc_2076

Shoptet začal e-shopům nabízet krátkodobé financování. Pomůžeme jim tím nastartovat byznys, říká Huba

E-shopaři mohou díky novému financování lépe konkurovat těm největším, věří ředitel Shoptetu. V tomto segmentu chystá několik strategických produktů.

billa

Billa hodlá růst. Postaví 80 prodejen v nové podobě a mezi online supermarkety chce být dvojkou

Strategií rakouského řetězce v Česku je zvyšovat tržní podíl tím, že bude ještě blíže zákazníkům. I na internetu nebo na čerpacích stanicích.

mironet-alza

Do boje mezi e-shopy vstupuje Mironet a útočí na Alzu: Máte pouze spoustu velkohubých slov

Na českém e-commerce trhu se dějí nebývalé věci, boj o zákazníky je vyhrocený. Nejprve se Alza pustila do Allegra. Teď jí dává úder Mironet.

alzavsallegro

Alza zahájila přestřelku s Allegrem. Sází na to, že Mall a CZC oslabí. Pro Poláky jsou prý stále důležité

Mezi největšími českými e-shopy se přiostřuje. Agresivní kampaň Alzy vyvolala rozruch. Podle některých odborníků je na hraně etiky.

ecomail-17-of-40-minKomentář

Mladé lidi se vyplatí nabírat hned od nástupu na vysokou, říká Jakub Stupka z marketingového Ecomailu

Moderní vysoké školy jsou spolupráci otevřené a nám se osvědčila, píše provozní ředitel e-mailingového nástroje Ecomail. Jak spolupráce funguje?

petr-bena-alza01Rozhovor

Alza má jinou víru než Allegro a chce zákazníky Mallu i CZC. Je to pro nás příležitost, říká Petr Bena

Jeden ze šéfů Alzy příliš nevěří, že se v Česku tolik prosadí internetová tržiště. Jeho e-shop nově vyřídí reklamace produktů i z Mallu a…